Strona główna Prezentacje O konferencji Rejestracja uczestników Program Zakwaterowanie Kalendarium zdarzeń edukacyjnych Powrót do Termedia.pl
Program
22 września (czwartek)
KULTURA ORGANIZACYJNA – KOMUNIKACJA – KSZTAŁTOWANIE RELACJI

09.30–10.30
- CASE STUDY -
Trendy PR medycznego. Wprowadzenie do II Forum Marketingu i PR w Ochronie Zdrowia
Ewelina Nazarko-Ludwiczak / Headlines Porter Novelli, Ekspert w dziedzinie PR placówek medycznych
Marta Majewska / Headlines Porter Novelli (Bruksela)

10.30–11.15
- WARSZTAT -
Pomysły na inicjatywy prozdrowotne i finansowanie wydarzeń dla pacjentów
Barbara Grzybek-Korgól / Rzecznik Prasowy „Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego”, specjalista ds. marketingu i PR „Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci”

11.15–11.45
Przerwa kawowa

11.45–12.20
Wpływ przywództwa na system komunikacji wewnętrznej w placówkach ochrony zdrowia
Rafał Mrówka/Szkoła Głowna Handlowa w Warszawie

12.20-13.10
- WARSZTAT -
Dobre praktyki kreowania wizerunku w mediach przez menedżerów.
Jak radzić sobie w kryzysowych sytuacjach i budować „dobrą prasę”
Michał Ekkert / Prezes Szpitala w Knurowie Sp. z o.o., Prezes Westmedika Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach ,

13.10-13.30
- DYSKUSJA –
Komunikacja lekarza z pacjentem - nauka czy sztuka?
Dyskusja z moderatorem oraz uczestnikami
dr Tomasz Sobierajski / dr socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW, specjalista z zakresu socjologii zdrowia i neurosocjologii, od pięciu lat prowadzi szkolenia dla lekarzy w całej Polsce z zakresu komunikacji lekarz-pacjent, projektuje i realizuje polskie

13.30–14.15
Lunch

14.15–14.45
Inicjatywy i przedsięwzięcia w placówce medycznej
Jak pozyskać niezbędne fundusze?
Elżbieta Brzozowska / ExpertPR Consultancy

14.45–15.15
- CASE STUDY -
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Omówienie przykładu kampanii zaangażowanej społecznie
Tomasz Korkosz / Governmental Affairs Manager, AstraZeneca Pharma Poland

15.15–15.45
Placówka medyczna a fundacja.
Jak zbudować dobrą relację i zorganizować ciekawe wydarzenia
Panel dyskusyjny z udziałem Fundacji:
„Zdążyć z pomocą”
„Dr Clown”

15.45–16.45
Metoda Błyskawicznego Motywowania do zmiany zachowań z Uniwersytetu Medycznego w Yale (USA) w pracy lekarza i w życiu osobistym.
dr Elżbieta Zubrzycka / Prezes Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego, psycholog

LOSOWANIE NAGRÓD !

Na zakończenie prelekcji, wśród obecnych uczestników zostaną wylosowane:

1 x bezpłatny udział w III edycji Forum Marketingu i PR w Ochronie Zdrowia 2012
KSIĄŻKI GDAŃSKIEGO WYDAWNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO:
5 x Michael Pantalon „Błyskawiczne wywieranie wpływu”
1 x Robert Cialdini „Wywieranie wpływu na ludzi”
1 x Matthew Mc Kay „Sztuka skutecznego porozumiewania się”
1 x David Buss „Morderca za ścianą” (psychologia ewolucyjna)
2 x Borwin Bandelow „Gwiazdy O trudnym szczęściu bycia sławnym”
2 x film szkoleniowy „Obsługa pacjenta” (wartości 163,00 zł netto) (sponsor: ReGo Filmy)
2 x roczna prenumerata czasopisma Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia 2 x roczna prenumerata czasopisma Menedżer Zdrowia


23 września (piątek)
MEDIA – KOMUNIKACJA


09.30–10.30
-CASE STUDY -
Wprowadzanie nowych usług w placówce medycznej czyli jak radzić sobie na konkurencyjnym rynku i co zaoferować pacjentom.
Marzena Kowalska / Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej, LUX MED

10.30–11.00
Media i reporterzy w placówce medycznej. Programy interwencyjne.
Jak obronić się przed kryzysem?
Michał Bebło /”Interwencja” POLSAT

11.00–11.30
Przerwa kawowa

11.30–12.00
- WARSZTAT -
Wydarzenia w placówkach medycznych w mediach cyfrowych.
Jerzy Modlinger / kierownik „Teleexpressu” (TVP1)

12.00–12.30
- WARSZTAT -
Media drukowane: zasady funkcjonowania i reguły gry.
Agnieszka Katrynicz / MENEDŻER ZDROWIA

12.30–13.00
- CASE STUDY -
Podniesienie zadowolenia i komfortu pacjenta poprzez poprawę komunikacji pracowników rejestracji
Elżbieta Goślicka / Trener, właściciel firmy szkoleniowo-konsultingowej ReGo


13.00–13.20
- CASE STUDY -
Rola social media w komunikacji z pacjentami
Maciej Kuźma / case study - „Zdrowie w stylu LUX MED”

13.20–14.00
- CASE STUDY -
Placówka medyczna w Internecie.
Internetowe serwisy społecznościwe.
Lek. Michał Feldman / Konsylium24

14.00–14.45
Lunch

14.45–16.00
- WARSZTAT-
Kryzys bez końca na przykładzie Pomorskiego Centrum Traumatologii
Ewelina Nazarko-Ludwiczak / Headlines Porter Novelli, Ekspert w dziedzinie PR placówek medycznych

16.00
Zakończenie Forum i wręczenie certyfikatów
PATRONATY
MEDIALNE