Strona główna Prezentacje O konferencji Rejestracja uczestników Program Zakwaterowanie Kalendarium zdarzeń edukacyjnych Powrót do Termedia.pl |
Program
22 września (czwartek)KULTURA ORGANIZACYJNA – KOMUNIKACJA – KSZTAŁTOWANIE RELACJI 09.30–10.30 - CASE STUDY - Trendy PR medycznego. Wprowadzenie do II Forum Marketingu i PR w Ochronie Zdrowia Ewelina Nazarko-Ludwiczak / Headlines Porter Novelli, Ekspert w dziedzinie PR placówek medycznych Marta Majewska / Headlines Porter Novelli (Bruksela) 10.30–11.15 - WARSZTAT - Pomysły na inicjatywy prozdrowotne i finansowanie wydarzeń dla pacjentów Barbara Grzybek-Korgól / Rzecznik Prasowy „Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego”, specjalista ds. marketingu i PR „Małopolskiego Centrum Rehabilitacji Dzieci” 11.15–11.45 Przerwa kawowa 11.45–12.20 Wpływ przywództwa na system komunikacji wewnętrznej w placówkach ochrony zdrowia Rafał Mrówka/Szkoła Głowna Handlowa w Warszawie 12.20-13.10 - WARSZTAT - Dobre praktyki kreowania wizerunku w mediach przez menedżerów. Jak radzić sobie w kryzysowych sytuacjach i budować „dobrą prasę” Michał Ekkert / Prezes Szpitala w Knurowie Sp. z o.o., Prezes Westmedika Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach , 13.10-13.30 - DYSKUSJA – Komunikacja lekarza z pacjentem - nauka czy sztuka? Dyskusja z moderatorem oraz uczestnikami dr Tomasz Sobierajski / dr socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowca w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW, specjalista z zakresu socjologii zdrowia i neurosocjologii, od pięciu lat prowadzi szkolenia dla lekarzy w całej Polsce z zakresu komunikacji lekarz-pacjent, projektuje i realizuje polskie 13.30–14.15 Lunch 14.15–14.45 Inicjatywy i przedsięwzięcia w placówce medycznej Jak pozyskać niezbędne fundusze? Elżbieta Brzozowska / ExpertPR Consultancy 14.45–15.15 - CASE STUDY - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu. Omówienie przykładu kampanii zaangażowanej społecznie Tomasz Korkosz / Governmental Affairs Manager, AstraZeneca Pharma Poland 15.15–15.45 Placówka medyczna a fundacja. Jak zbudować dobrą relację i zorganizować ciekawe wydarzenia Panel dyskusyjny z udziałem Fundacji: „Zdążyć z pomocą” „Dr Clown” 15.45–16.45 Metoda Błyskawicznego Motywowania do zmiany zachowań z Uniwersytetu Medycznego w Yale (USA) w pracy lekarza i w życiu osobistym. dr Elżbieta Zubrzycka / Prezes Gdańskiego Wydawnictwa Psychologicznego, psycholog LOSOWANIE NAGRÓD ! Na zakończenie prelekcji, wśród obecnych uczestników zostaną wylosowane: 1 x bezpłatny udział w III edycji Forum Marketingu i PR w Ochronie Zdrowia 2012 KSIĄŻKI GDAŃSKIEGO WYDAWNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO: 5 x Michael Pantalon „Błyskawiczne wywieranie wpływu” 1 x Robert Cialdini „Wywieranie wpływu na ludzi” 1 x Matthew Mc Kay „Sztuka skutecznego porozumiewania się” 1 x David Buss „Morderca za ścianą” (psychologia ewolucyjna) 2 x Borwin Bandelow „Gwiazdy O trudnym szczęściu bycia sławnym” 2 x film szkoleniowy „Obsługa pacjenta” (wartości 163,00 zł netto) (sponsor: ReGo Filmy) 2 x roczna prenumerata czasopisma Ogólnopolski System Ochrony Zdrowia 2 x roczna prenumerata czasopisma Menedżer Zdrowia 23 września (piątek) MEDIA – KOMUNIKACJA 09.30–10.30 -CASE STUDY - Wprowadzanie nowych usług w placówce medycznej czyli jak radzić sobie na konkurencyjnym rynku i co zaoferować pacjentom. Marzena Kowalska / Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej, LUX MED 10.30–11.00 Media i reporterzy w placówce medycznej. Programy interwencyjne. Jak obronić się przed kryzysem? Michał Bebło /”Interwencja” POLSAT 11.00–11.30 Przerwa kawowa 11.30–12.00 - WARSZTAT - Wydarzenia w placówkach medycznych w mediach cyfrowych. Jerzy Modlinger / kierownik „Teleexpressu” (TVP1) 12.00–12.30 - WARSZTAT - Media drukowane: zasady funkcjonowania i reguły gry. Agnieszka Katrynicz / MENEDŻER ZDROWIA 12.30–13.00 - CASE STUDY - Podniesienie zadowolenia i komfortu pacjenta poprzez poprawę komunikacji pracowników rejestracji Elżbieta Goślicka / Trener, właściciel firmy szkoleniowo-konsultingowej ReGo 13.00–13.20 - CASE STUDY - Rola social media w komunikacji z pacjentami Maciej Kuźma / case study - „Zdrowie w stylu LUX MED” 13.20–14.00 - CASE STUDY - Placówka medyczna w Internecie. Internetowe serwisy społecznościwe. Lek. Michał Feldman / Konsylium24 14.00–14.45 Lunch 14.45–16.00 - WARSZTAT- Kryzys bez końca na przykładzie Pomorskiego Centrum Traumatologii Ewelina Nazarko-Ludwiczak / Headlines Porter Novelli, Ekspert w dziedzinie PR placówek medycznych 16.00 Zakończenie Forum i wręczenie certyfikatów |