© 2021 Termedia

DO KONGRESU POZOSTAŁO


DNI

GODZ

MIN

SEK

O KONGRESIE

ZAPROSZENIE




PRELEGENCI

SESJE

 

ORGANIZATOR

SPONSORZY

DIAMENTOWY PARTNER KONGRESU
ZŁOTY PARTNER KONGRESU
SREBRNY PARTNER KONGRESU
PARTNERZY

PATRONATY

PATRONATY HONOROWE
PATRONATY MEDIALNE

FAQ

Przedstawicieli medycznych chcących zarejestrować uczestników prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta:

W przypadku problemów z logowaniem lub rejestracją, prosimy o kontakt mailowy pod adresem lub pod numerami telefonów 500 068 362; 506 802 006.

1/ Jak się zarejestrować – uczestnik indywidualny
Do rejestracji wymagane jest konto użytkownika na portalu Termedia.pl. Jeżeli nie masz konta, zostanie ono utworzone podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto, zaloguj się i wciśnij przycisk REJESTRACJA. Dane automatycznie się wypełnią, ale możesz jej poprawić. Sprawdź czy email i telefon są aktualne. Tymi kanałami będziemy przesyłać przypomnienia odnośnie transmisji.

2/ Co jeżeli byłam/em zarejestrowana/y na konferencję stacjonarną? Czy muszę zarejestrować się na e-konferencje ?
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

3/ Jak uzyskać fakturę za płatność ?
W formularzu rejestracyjnym należy podać pełne dane do wystawienia faktury. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo dokument na podany adres mailowy.

4/ Czy przyznawane są punkty edukacyjne za udział w e-konferencji ?
Tak.

5/ Czy wydawane są certyfikaty za udział w e-konferencji ?
Tak, certyfikaty zostaną przesłane mailem po zakończeniu konferencji.

6/ Jak uczestniczyć w wydarzeniu ?
Należy wejść na stronę www.termedia.pl, w zakładce Konferencje i webinary wybrać stronę wydarzenia i zalogować się na swoje konto.

7/ Czy materiały będą dostępne również po e-konferencji ?
Tak, treści będą dostępne przez 30 dni po konferencji. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta pod adresem https://www.termedia.pl/Twoje-produkty

8/ Czy mogę zadać pytanie podczas wykładu ?
Tak, podczas każdego wykładu można zadać pytanie. Odpowiedzi będą udzielane podczas sesji Q&A.

9/ Informacje techniczne ?
  • Jeżeli webinar nie rozpoczął się o czasie, spróbuj odświeżyć okno przeglądarki.
  • Jeżeli widzisz obraz, ale nie słyszysz dźwięku, kliknij w player. Niektóre przeglądarki nie pozwalają na automatyczne włączeniu obrazu i głosu. Jeżeli nadal występuje problem z dźwiękiem, sprawdź czy na pewno głośniki w Twoim komputerze są włączone.
  • Jeżeli transmisja zanika/ jest przerywana lub obraz ma niską jakość, w pierwszej kolejności sprawdź szybkość swojego Internetu. Możesz to zrobić np. poprzez speedtest.pl. Aby webinar był odtwarzany poprawnie, powinieneś mieć minimum 2Mb/s. Klikając w koło zębate widoczne na playerze, możesz samodzielnie sterować jakością obrazu.
  • Player powinien działać na każdej używanej obecnie przeglądarce, my jednak rekomendujemy korzystanie z Chrome lub Firefox.
Jeśli przy pomocy naszych wskazówek nie udało Ci się wyeliminować problemu lub pojawiły się jakieś inne komplikacje z odtworzeniem transmisji, napisz do nas na adres pomoc@termedia.pl i nie martw się, nagranie już wkrótce zostanie opublikowane w serwisie termedia.pl.
© Copyright 2020 by Termedia. Wszelkie prawa zastrzeżone