© 2020 Termedia

DO KONGRESU POZOSTAŁO


DNI

GODZ

MIN

SEK

O KONGRESIE

ZAPROSZENIE




RADA NAUKOWA

PRELEGENCI

SESJE

 

ORGANIZATOR

SPONSORZY

DIAMENTOWY PARTNER KONGRESU
ZŁOTY PARTNER KONGRESU
SREBRNY PARTNER KONGRESU
PARTNERZY

KSIĄŻKI

PATRONATY

PATRONATY HONOROWE
PATRONATY MEDIALNE

FAQ

Przedstawicieli medycznych chcących zarejestrować uczestników prosimy o kontakt mailowy z Biurem Obsługi Klienta:

W przypadku problemów z logowaniem lub rejestracją, prosimy o kontakt mailowy pod adresem lub pod numerami telefonów 500 068 362; 506 802 006.

1/ Jak się zarejestrować – uczestnik indywidualny
Do rejestracji wymagane jest konto użytkownika na portalu Termedia.pl. Jeżeli nie masz konta, zostanie ono utworzone podczas rejestracji. Jeżeli masz już konto, zaloguj się i wciśnij przycisk REJESTRACJA. Dane automatycznie się wypełnią, ale możesz jej poprawić. Sprawdź czy email i telefon są aktualne. Tymi kanałami będziemy przesyłać przypomnienia odnośnie transmisji.

2/ Co jeżeli byłam/em zarejestrowana/y na konferencję stacjonarną? Czy muszę zarejestrować się na e-konferencje ?
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta:

3/ Jak uzyskać fakturę za płatność ?
W formularzu rejestracyjnym należy podać pełne dane do wystawienia faktury. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymają Państwo dokument na podany adres mailowy.

4/ Czy przyznawane są punkty edukacyjne za udział w e-konferencji ?
Tak.

5/ Czy wydawane są certyfikaty za udział w e-konferencji ?
Tak, certyfikaty zostaną przesłane mailem po zakończeniu konferencji.

6/ Jak uczestniczyć w wydarzeniu ?
Należy wejść na stronę www.termedia.pl, w zakładce Konferencje i webinary wybrać stronę wydarzenia i zalogować się na swoje konto.

7/ Czy materiały będą dostępne również po e-konferencji ?
Tak, treści będą dostępne przez 30 dni po konferencji. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta pod adresem https://www.termedia.pl/Twoje-produkty

8/ Czy mogę zadać pytanie podczas wykładu ?
Tak, podczas każdego wykładu można zadać pytanie. Odpowiedzi będą udzielane podczas sesji Q&A.

9/ Informacje techniczne ?
  • Jeżeli webinar nie rozpoczął się o czasie, spróbuj odświeżyć okno przeglądarki.
  • Jeżeli widzisz obraz, ale nie słyszysz dźwięku, kliknij w player. Niektóre przeglądarki nie pozwalają na automatyczne włączeniu obrazu i głosu. Jeżeli nadal występuje problem z dźwiękiem, sprawdź czy na pewno głośniki w Twoim komputerze są włączone.
  • Jeżeli transmisja zanika/ jest przerywana lub obraz ma niską jakość, w pierwszej kolejności sprawdź szybkość swojego Internetu. Możesz to zrobić np. poprzez speedtest.pl. Aby webinar był odtwarzany poprawnie, powinieneś mieć minimum 2Mb/s. Klikając w koło zębate widoczne na playerze, możesz samodzielnie sterować jakością obrazu.
  • Player powinien działać na każdej używanej obecnie przeglądarce, my jednak rekomendujemy korzystanie z Chrome lub Firefox.
Jeśli przy pomocy naszych wskazówek nie udało Ci się wyeliminować problemu lub pojawiły się jakieś inne komplikacje z odtworzeniem transmisji, napisz do nas na adres pomoc@termedia.pl i nie martw się, nagranie już wkrótce zostanie opublikowane w serwisie termedia.pl.
© Copyright 2020 by Termedia. Wszelkie prawa zastrzeżone