II KONFERENCJA OTĘPIENIE W PRAKTYCE

 

WARSZAWA, 08.06.2018 - 09.06.2018

Opłaty:
do 31 stycznia 2018 r. - 270 zł
od 1 lutego 2018 r. - 420 zł
członkowie Polskiego Towarzystwa Alzheimerowskiego - 330 zł
opłata od 6 czerwca 2018 roku oraz na miejscu (podczas konferencji) – 900zł

UWAGA: o wysokości opłat decyduje data wpłaty, a nie data rejestracji

Termedia zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia rejestracji, w momencie wykorzystania wszystkich dostępnych miejsc. Decyduje kolejność zgłoszeń i data wpłaty za udział.
Ze względu na bezpieczeństwo uczestników oraz wystawców organizatorzy zobowiązani są do egzekwowania okazywania identyfikatorów.
Wstęp na wystawę firm farmaceutycznych mają tylko osoby, które są uprawnione do wystawiania recept.



Członkowie Klubu Termedicus otrzymują do 40% zniżki na udział w konferencji.

Pakiet konferencyjny obejmuje następujące świadczenia:
– udział w sesjach konferencji,
– szczegółowy program,
– materiały konferencyjne,
– certyfikat uczestnictwa,

Warunkiem wzięcia udziału w Konferencji jest:
– rejestracja,
– wpłata na konto wydawnictwa,
– akceptacja regulaminu uczestnictwa.

Pobierz regulamin uczestnictwa

Prosimy o wpłaty na konto:
Termedia sp. z o.o.
ul. Kleeberga 8
61-615 Poznań
Bank Zachodni WBK S.A. IV Oddział Poznań
30 1090 1359 0000 0001 0559 9169
(z dopiskiem BAR19 + imię i nazwisko uczestnika)

Prosimy o podanie ostatecznego odbiorcy usług, na którego będzie wystawiona faktura. Zgodnie z procedurami Wydawnictwa ograniczamy wystawianie faktur korygujących. Dane do faktury powinny być kompletne a zarazem ostateczne.

Zarejestrować się można poprzez panel rejestracyjny znajdujący się w zakładce „rejestracja uczestników” lub klikając poniżej

Rejestracja uczestników

Ostateczny termin przyjmowania wpłat przelewem: 1 czerwca 2019 r.
Rezygnację z udziału w konferencji przyjmujemy tylko drogą pisemną (poczta, faks, e-mail) do 10 maja 2019 r. Po tym terminie wpłacone pieniądze nie będą zwracane.

Uczestnikom dokonującym wpłaty na miejscu nie gwarantujemy pełnego pakietu konferencyjnego.