eISSN: 2449-9382
ISSN: 1730-2935
Menedżer Zdrowia
Bieżący numer Archiwum O czasopiśmie Bazy indeksacyjne Prenumerata Kontakt Zasady publikacji prac
5/2012
 
Poleć ten artykuł:
Udostępnij:
streszczenie artykułu:

Wspólne łowy w sieci

Małgorzata Wołoszyk

Data publikacji online: 2012/07/18
Pełna treść artykułu Pobierz cytowanie
 
Całkiem niedawno Polacy oszaleli na punkcie zakupów grupowych. Szacuje się, że w 2011 r. rynek ten był wart ok. 600 mln zł. Moda nie mogła ominąć branży medycznej. We Francji ponad 40 proc. szpitali publicznych robi wspólne zakupy. W Polsce personalizacja dopiero raczkuje, ale już powstają pierwsze platformy dla określonych grup zawodowych czy też dotyczące wybranych miejsc. Na rynku pojawiły się portale, dzięki którym placówki nie będą musiały powoływać spółek, żeby uzyskać korzystne ceny.
POLECAMY
CZASOPISMA
Kurier Medyczny
© 2024 Termedia Sp. z o.o.
Developed by Bentus.