"Polska to chory kraj" w telewizji?

Udostępnij:
Nie w publicznej. TVP odmówiła Okręgowej Izbie Lekarskiej w Warszawie emisji spotu z kampanii "Polska to chory kraj". Dlaczego? Bo wideo jest niezgodny z linią programową TVP S.A.
Okręgowa Izba Lekarska chciała wykupić czas reklamowy, nie wnioskowała o przyznaje jej bezpłatnego czasu z puli przeznaczonej dla organizacji pożytku publicznego. Mimo to telewizja nie zgodziła się na emisję spotu.

- W wyniku naszych kolaudacji spot Okręgowej Izby Lekarskiej nie wpisuje się w charakter treści emitowanych w programach telewizji publicznej i jest niezgodny z linią programową TVP S.A., co w świetle zasad sprzedaży Biura Reklamy TVP może być podstawą do odmowy emisji reklamy. Sformułowanie "Polska jest chora" jest dość mocne i kontrowersyjne, w kontekście rozpowszechniania go w przestrzeni publicznej. Inną, również istotną kwestią, jest fakt, że przyjęcie kampanii we wrześniu byłoby już niemożliwe z powodu braku inventory – napisała Natalia Chodkowska, starszy specjalista ds. sprzedaży Telewizji Polskiej.

Okręgowa Izba Lekarska zapytania dotyczące emisji spotu wysłała także do kilku innych nadawców telewizyjnych. Na razie nie dostała odpowiedzi. TVN kilkukrotnie wyemitował spot podczas "Faktów".

O co całe zamieszanie?



Przeczytaj także: "Polska to chory kraj", "Zwłoki przed siedzibą Ministerstwa Zdrowia", "Jankowski: Gdybym był ministrem zdrowia, to..." i "Gałczyńska-Zych: Tak źle w służbie zdrowia jeszcze nie było".

Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania kont na Twitterze i LinkedInie: www.twitter.com/MenedzerZdrowia i www.linkedin.com/MenedzerZdrowia.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.