facebook linkedin twitter
 
eISSN: 2449-9382
ISSN: 1730-2935
Menedżer Zdrowia
Bieżący numer Archiwum O czasopiśmie Bazy indeksacyjne Prenumerata Kontakt Zasady publikacji prac
9/2010
 
Poleć ten artykuł:
Udostępnij:
więcej
 
 
streszczenie artykułu:

Krok wstecz

Patrycja Majer

Data publikacji online: 2010/12/06
Pełna treść artykułu
Pobierz cytowanie
ENW
EndNote
BIB
JabRef, Mendeley
RIS
Papers, Reference Manager, RefWorks, Zotero
AMA
APA
Chicago
Harvard
MLA
Vancouver
 
Dziś prywatne lecznice mają znacznie większe możliwości reklamowania swoich usług niż gabinety prywatne. Te pierwsze podlegają zapisanemu w ustawach prawu i nie muszą się liczyć z narzucanymi przez izby lekarskie regulacjami wewnętrznymi. Lekarze prowadzący prywatne praktyki nie mają takiej możliwości. Muszą respektować obostrzenia izb lekarskich i być świętsi od papieża.

Zamiast te bariery zlikwidować, samorząd lekarski chce ograniczyć reklamy placówek medycznych. W tym celu prezes Naczelnej Rady Lekarskiej, dr Maciej Hamankiewicz, zaapelował do wojewodów, by ci nałożyli ograniczenia prawne na NZOZ-y.
POLECAMY
CZASOPISMA
Kurier Medyczny
facebook linkedin twitter
© 2022 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.