eISSN: 2449-9382
ISSN: 1730-2935
Menedżer Zdrowia
Bieżący numer Archiwum O czasopiśmie Bazy indeksacyjne Prenumerata Kontakt Zasady publikacji prac
9/2010
 
Poleć ten artykuł:
Udostępnij:
streszczenie artykułu:

Krok wstecz

Patrycja Majer

Data publikacji online: 2010/12/06
Pełna treść artykułu Pobierz cytowanie
 
Dziś prywatne lecznice mają znacznie większe możliwości reklamowania swoich usług niż gabinety prywatne. Te pierwsze podlegają zapisanemu w ustawach prawu i nie muszą się liczyć z narzucanymi przez izby lekarskie regulacjami wewnętrznymi. Lekarze prowadzący prywatne praktyki nie mają takiej możliwości. Muszą respektować obostrzenia izb lekarskich i być świętsi od papieża.

Zamiast te bariery zlikwidować, samorząd lekarski chce ograniczyć reklamy placówek medycznych. W tym celu prezes Naczelnej Rady Lekarskiej, dr Maciej Hamankiewicz, zaapelował do wojewodów, by ci nałożyli ograniczenia prawne na NZOZ-y.
POLECAMY
CZASOPISMA
Kurier Medyczny
© 2024 Termedia Sp. z o.o.
Developed by Bentus.