eISSN: 2449-9382
ISSN: 1730-2935
Menedżer Zdrowia
Bieżący numer Archiwum O czasopiśmie Bazy indeksacyjne Prenumerata Kontakt Zasady publikacji prac
8/2010
 
Poleć ten artykuł:
Udostępnij:
streszczenie artykułu:

Marketing nie zastąpi empatii

Data publikacji online: 2010/11/04
Pełna treść artykułu Pobierz cytowanie
 
– Pacjent od lekarza i pielęgniarki oczekuje przede wszystkim empatii. Nawet najlepiej wyposażona klinika i najbardziej agresywny marketing tego nie zastąpi – mówiła Danuta Cholewicka z Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych podczas I Forum Marketingu i PR w Ochronie Zdrowia zorganizowanego przez wydawnictwo Termedia.
POLECAMY
CZASOPISMA
Kurier Medyczny
© 2024 Termedia Sp. z o.o.
Developed by Bentus.