eISSN: 2449-9382
ISSN: 1730-2935
Menedżer Zdrowia
Bieżący numer Archiwum O czasopiśmie Bazy indeksacyjne Prenumerata Kontakt Zasady publikacji prac
7/2011
 
Poleć ten artykuł:
Udostępnij:
streszczenie artykułu:

Śmierć reklamy to rozkwit PR

Agnieszka Katrynicz

Data publikacji online: 2011/10/10
Pełna treść artykułu Pobierz cytowanie
 
Mamy do czynienia z powolną śmiercią reklamy i rozkwitem narzędzi public relations. W opiece medycznej działania PR są szczególnie ważne. To czasochłonna, żmudna praca, która przynosi efekty po latach – mówiła Marzena Kowalska, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej Grupy LUX MED, podczas zorganizowanego przez wydawnictwo Termedia II Forum Marketingu i PR w Ochronie Zdrowia.
POLECAMY
CZASOPISMA
Kurier Medyczny
© 2024 Termedia Sp. z o.o.
Developed by Bentus.