INFORMACJA O ZMIANIE TRYBU PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Szanowni Państwo,
z uwagi na sytuację epidemiologiczną, wymuszającą konieczność zmian organizacyjnych pracy firmy, dokonaliśmy zmiany trybu pracy Działu Obsługi Klienta.
Od dnia 16 marca 2020 r., do odwołania, wszelkie sprawy wymagające kontaktu bezpośredniego lub obsługi telefonicznej nie będą realizowane.
Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji i działa w trybie internetowym. Wszelkie sprawy będą załatwiane pisemnie/mailowo. Zastrzegamy sobie termin odpowiedzi na maila do 72 godzin.
Kontakt: szkolenia@termedia.pl
z uwagi na sytuację epidemiologiczną, wymuszającą konieczność zmian organizacyjnych pracy firmy, dokonaliśmy zmiany trybu pracy Działu Obsługi Klienta.
Od dnia 16 marca 2020 r., do odwołania, wszelkie sprawy wymagające kontaktu bezpośredniego lub obsługi telefonicznej nie będą realizowane.
Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji i działa w trybie internetowym. Wszelkie sprawy będą załatwiane pisemnie/mailowo. Zastrzegamy sobie termin odpowiedzi na maila do 72 godzin.
Kontakt: szkolenia@termedia.pl