Informacje organizacyjne w czasie epidemii koronawirusa

 
Szanowni Państwo,

w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną, Zarząd Wydawnictwa Termedia zdecydował o nieprzeprowadzaniu żadnych konferencji i szkoleń do odwołania.

Naszym priorytetem jest przełożenie ich na późniejsze terminy, kiedy sytuacja się ustabilizuje.
Wszelkie dokonane wpłaty za uczestnictwo zachowują swą ważność w nowym terminie.

Wszystkich Państwa, którzy dokonali już przedpłat, a oczekują ich zwrotu, prosimy o przesyłanie informacji mailem na adres szkolenia@termedia.pl.

Zwrotów będziemy dokonywać zgodnie z Regulaminem.

O dalszym rozwoju sytuacji będziemy informowali Państwa na bieżąco, w związku z czym prosimy o bieżące śledzenie naszej strony internetowej.

Ponadto informujemy o zmianach organizacyjnych pracy firmy. Dokonaliśmy zmianu trybu pracy Działu Obsługi Klienta.

Od dnia 16 marca 2020 r., do odwołania, wszelkie sprawy wymagające kontaktu bezpośredniego lub obsługi telefonicznej nie będą realizowane.

Biuro Obsługi Klienta jest do Państwa dyspozycji i działa w trybie internetowym. Wszelkie sprawy będą załatwiane pisemnie/mailowo. Zastrzegamy sobie termin odpowiedzi na maila do 72 godzin.


Kontakt: szkolenia@termedia.pl


ZARZĄD
 
 
© 2020 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.
PayU - płatności internetowe