Sanofi z certyfikatem „Top Employer 2020”

Udostępnij:
Firma Sanofi została po raz trzeci wyróżniona przez organizację Top Employers Institute certyfikatem „Top Employer 2020” w Polsce. Aby otrzymać ten tytuł, organizacja musi dowieść, że stosowane przez nią praktyki przyczyniają się do tworzenia najlepszych warunków pracy.
Sanofi została również ponownie uhonorowana certyfikatem na poziomie globalnym Top Employer Global 2020 dzięki regionalnym i lokalnym certyfikatom uzyskanym w czterech głównych regionach (Azja i Pacyfik, Europa, Ameryka Łacińska, Bliski Wschód) oraz w 22 krajach, w tym w Polsce.

Top Employers Institute ocenił środowisko pracy, jakie Sanofi oferuje swoim pracownikom, w tym strategię zarządzania talentami, programy szkoleniowe i rozwojowe, procesy zarządzania wynikami, programy rozwoju umiejętności przywódczych, wynagrodzenia i świadczenia dodatkowe oraz kulturę pracy. Aby otrzymać tytuł „Top Employer”, organizacja musi dowieść, że stosowane przez nią praktyki z obszaru HR przyczyniają się do tworzenia najlepszych warunków pracy.

- Jesteśmy dumni z tego, że po raz kolejny doceniono wysokie standardy pracy i kulturę organizacyjną, którą tworzą wszyscy pracownicy naszej firmy. Dokładamy wszelkich starań, aby środowisko pracy w Sanofi odpowiadało na potrzeby naszych pracowników i było atrakcyjne dla osób poszukujących zatrudnienia. Otrzymane certyfikaty utwierdzają nas w przekonaniu, że nasze działania zmierzają w bardzo dobrym kierunku – przyznała Magdalena Kruszewska, prezes zarządu Sanofi w Polsce.

Co roku Top Employers Institute prowadzi badania wśród pracodawców na całym świecie pod kątem polityki personalnej. Tytuł „Top Employer” otrzymują wyłącznie te firmy, które pozytywnie przejdą szczegółowe badanie i proces weryfikacji. W trakcie audytu ocenianych jest 600 praktyk HR stosowanych przez pracodawców. TEI jest światowym autorytetem w zakresie badania warunków pracy.

- Cenionym aspektem w naszej organizacji jest kultura pracy i wartości firmowe. Zależy nam na tym, aby wszyscy pracownicy czuli się dobrze w Sanofi. Nieustannie inwestujemy w rozwój pracowników i wspieramy chęć doskonalenia zawodowego. Bardzo się cieszymy, że nasze działania z obszaru rozwoju talentów, kultury organizacyjnej, planowania zasobów czy szkoleń zostały ocenione jako najlepsze w swojej klasie. Certyfikat „Top Employer” cieszy tym bardziej, że zespół Sanofi w Polsce otrzymuje go już po raz trzeci – podsumowała Małgorzata Jastrzębska, Central Europe Cluster HR Head & HR Director Poland.


Zachęcamy do polubienia profilu „Menedżera Zdrowia” na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania kont na Twitterze i LinkedInie: www.twitter.com/MenedzerZdrowia i www.linkedin.com/MenedzerZdrowia.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.