Specjalizacje, Kategorie, Działy
Wyślij
Udostępnij:
 
 

Co z ranami przewlekłymi w dobie COVID-19? - część I

Autor: |Data: 16.04.2020
 
 
Jak wygląda teraz praca specjalistów zajmujących się leczeniem ran? Czy i kiedy bezpieczne i wskazane są konsultacje telemedyczne dla pacjentów z raną przewlekłą? W jaki sposób monitorować przebieg gojenia rany? Na te pytania odpowiada dr hab. n. med. Beata-Mrozikiewicz-Rakowska z Kliniki Diabetologii i Chorób Wewnętrznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, prezes Polskiego Towarzystwa Leczenia Ran.


Partnerem publikacji jest Verco SA właściciel marek



Epidemia koronawirusa SARS-CoV-2 stawia personelowi medycznemu szczególne wyzwania w zakresie opieki nad ranami przewlekłymi.

O komentarz poprosiliśmy Agatę Chodakowską, Category Managera firmy Verco SA:

- Bardzo ważnym aspektem sprawowania monitoringu stanu rany w dobie COVID-19 jest wyposażenie pacjenta/rodzinę w niezbędną wiedzę na temat zaopatrywania i prawidłowej pielęgnacji ran oraz pomoc w pozyskaniu niezbędnych środków i materiałów do sprawowania samoopieki.

Opracowany przez ekspertów z firmy Verco system SutriTIMES zapewnia holistyczne podejście do leczenia ran trudno gojących się. Stosowanie precyzyjnych procedur i sprawdzonych produktów jest szczególnie istotne w czasie epidemii, kiedy opieka nad raną jest utrudniona.

Jako firmie farmaceutycznej, oferującej preparaty do leczenia ran i blizn, zależy nam na zdrowiu i bezpieczeństwie naszych klientów oraz pracowników. Dlatego ze względu na aktualną sytuację epidemiologiczną podjęliśmy decyzję o czasowej zmianie pracy naszych konsultantów medycznych w terenie na tryb zdalny.

Aktywnie monitorujemy sytuację związaną z koronawirusem (COVID-19) i podejmujemy odpowiednie działania w celu ochrony naszych społeczności. Rozpoczęliśmy działania wspierające środowisko medyczne i farmaceutyczne. Wysyłamy do placówek medycznych, klinik położniczo-ginekologicznych, okulistycznych, chirurgicznych oraz aptek w całej Polsce maseczki ochronne i żele antybakteryjne.

Ta inicjatywa Verco, oprócz działania z obszaru CSR, to przede wszystkim zwyczajna chęć pomocy, płynąca z serca właścicieli i zespołu Verco. To również gest naszego uznania i podziękowania za poświęcenie i trud, który lekarze, pielęgniarki i farmaceuci wkładają, aby dbać o zdrowie pacjentów w tych wyjątkowo niebezpiecznych dla nich warunkach pracy.

Wiedząc, jak bardzo rynek medyczny potrzebuje na bieżąco naszych produktów m.in. do leczenia ran, nie przerywamy pracy. Zachęcamy do kontaktu zarówno telefonicznego, jak i mailowego z naszymi konsultantami. Zamieszczamy wizytówkę z danymi do kontaktu.



W nadchodzących tygodniach będziemy nadal dokładać wszelkich starań, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie oraz informować o ewentualnych zmianach. Mamy nadzieję, że pomożemy wszystkim zainteresowanym jak najlepiej przetrwać tę trudną sytuację.
 
facebook linkedin twitter
© 2020 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.
PayU - płatności internetowe