„Zdalny monitoring pacjentów” odpowiedzią na epidemię koronawirusa

Udostępnij:
Tagi: Comarch
Czym jest zdalny monitoring pacjenta? To opieka medyczna na odległość, umożliwiająca zachowanie ciągłości terapii, monitorowanie parametrów życiowych, kontakt między pacjentem i lekarzem, a nawet szczegółowa diagnostyka możliwa dzięki urządzeniom telemedycznym.
Epidemia koronawirusa zaskoczyła wszystkie gałęzie gospodarki, w tym również rynek medyczny. Okazało się, że nie jesteśmy przygotowani na nagłe ograniczenie bezpośrednich kontaktów między pacjentem i lekarzem, a główna uwaga została poświęcona pacjentom chorującym na COVID-19. Niestety, w cieniu pozostali przewlekle chorzy lub ci, niezdiagnozowani, którzy muszą się mierzyć z ograniczonymi możliwościami diagnostycznymi.

Co, by było jeśli zdalny monitoring pacjenta byłby powszechny, a korzystanie z urządzeń telemedycznych dostępne dla pacjentów i placówek medycznych? Prawdopodobnie uniknęliśmy częściowego chaosu, odczuwanego we wszystkich specjalizacjach medycznych.

Comarch Healthcare proponuje zdalne rozwiązania dla lekarzy, w tym:
- proste w obsłudze wideokonsultacje,
- uporządkowanie i skompletowanie dokumentacji medycznej,
- wgląd w wyniki badań pacjenta, dzięki internetowej książeczce zdrowia,
- monitorowanie parametrów życiowych pacjenta przez urządzenia telemedyczne, które sygnalizują lekarzowi nieprawidłowości,
- lepszą diagnostykę i szerszą perspektywę medyczną, dzięki kompletności danych podopiecznego,
- szybsze podjęcie działań terapeutycznych, dzięki sprawnej i lepszej diagnostyce.



Zachęcamy do polubienia profilu „Menedżera Zdrowia” na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania kont na Twitterze i LinkedInie: www.twitter.com/MenedzerZdrowia i www.linkedin.com/MenedzerZdrowia.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.