Leki z telewizji

Udostępnij:
Tagi: lek, leki, reklama
- W styczniu 2019 roku wydatki branży farmaceutycznej na promocję w telewizji, prasie i radio wyniosły ponad 409 mln zł. To najwięcej ze wszystkich obserwowanych branż - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Najwięcej zainwestowała marka Molekin. Wydała ponad 8,7 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, D-Vitum Forte, NeoMag oraz Vitotal.
Największy budżet na reklamy przeznaczyła branża farmaceutyczna, której wydatki w styczniu wyniosły 47 proc. spośród wszystkich przeanalizowanych branż, czyli ponad 409 mln zł (na reklamę telewizyjną ponad 280,5 mln zł). Kwota ta jest niemal o 170 mln większa od tej, którą na wydatki przeznaczyła druga w kolejności branża handlowa.



W styczniu marka Molekin zainwestowała największe kwoty w reklamy. Wydała ponad 8,7 mln zł. Na kolejnych miejscach znalazły się Ibuprom, D-Vitum Forte, NeoMag oraz Vitotal.



W styczniu 2019 r. największe budżety w branży farmaceutycznej zostały przeznaczane na preparaty wspomagające w czasie przeziębiania i grypy (30 proc.) oraz środki przeciwbólowe (14 proc.). Inwestowano również w promocję m.in. suplementów diety, witamin i minerałów, a także preparatów pielęgnacyjnych.



Zachęcamy do polubienia profilu "Menedżera Zdrowia" na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania konta na Twitterze: www.twitter.com/MenedzerZdrowia.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.