„Case study Centrum Kardiologii Monzino – wzbogacenie oferty telekardiologicznej o usługę Comarch PMA”

Udostępnij:
Tagi: Comarch
W styczniu 2017 r. Centrum Kardiologii Monzino – jedno z najlepszych na świecie centrum lecznictwa chorób krążenia – wprowadziło do oferty urządzenia Comarch Personal Medical Assistant (Comarch PMA). Ilu pacjentów skorzystało z pomocy telemedycznej od Comarch w placówce i w jaki sposób telemonitoring zmniejszył koszty leczenia? Dowiedz się, pobierając bezpłatne „Case study Centrum Kardiologii Monzino – wzbogacenie oferty telekardiologicznej o usługę Comarch PMA”.
Centrum Kardiologii Monzino powstało w 1981 r. jako pionierski szpital w Europie, specjalizujący się wyłącznie leczeniem chorób układu krążenia. W 1992 roku placówka stała się pierwszym Naukowym Instytutem Badań Hospitalizacji i Opieki Zdrowotnej (IRCCS) we Włoszech o profilu kardiologicznym. Jest również siedzibą Departamentu Nauk Klinicznych i Zdrowia Społecznego – Sekcji Chorób Układu Krążenia na Uniwersytecie w Mediolanie i każdego roku przyjmuje 23 tys. nowych pacjentów, wykonuje 1,3 tys. zabiegów chirurgicznych oraz zatrudnia ok. 690 chirurgów. Ze względu na konieczność stawiania dokładniejszych rozpoznań w stosunku do pojedynczych badań EKG, placówka postanowiła wzbogacić usługi medyczne o urządzenia do częstego monitorowania sygnału EKG u pacjentów po zabiegach chirurgicznych i u osób z zaburzeniami rytmu serca. W styczniu 2017 r. centrum wprowadziło do oferty urządzenia Comarch Personal Medical Assistant (Comarch PMA).

– Jesteśmy dumni ze współpracy z Centrum Kardiologii Monzino – światową placówką medyczną, specjalizującą się w leczeniu chorób układu krążenia. Zaproponowane rozwiązania telemedyczne pozwalają nie tylko poprawić dobrostan pacjenta, ale również zmniejszyć koszty opieki – mówi Simone Agazzi, eHealth and telemonitoring business development manager Comarch Italia.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Pobierz bezpłatne case study, w którym uzyskasz informacje:
– w jaki sposób Comarch wzbogaca ofertę jednego z najlepszych na świecie centrum lecznictwa chorób krążenia,
– ilu pacjentów skorzystało z pomocy telemedycznej od Comarch w Centrum Kardiologii Monzino,
– w jaki sposób telemonitoring Comarch zmniejsza koszty leczenia,
– dlaczego telemonitoring pacjentów kardiologicznych zwiększa jakość opieki medycznej oraz innowacyjność placówki.



Przeczytaj także: „Zdalny monitoring pacjentów odpowiedzią na epidemię koronawirusa”.

Zachęcamy do polubienia profilu „Menedżera Zdrowia” na Facebooku: www.facebook.com/MenedzerZdrowia i obserwowania kont na Twitterze i LinkedInie: www.twitter.com/MenedzerZdrowia i www.linkedin.com/MenedzerZdrowia.
 
© 2024 Termedia Sp. z o.o. All rights reserved.
Developed by Bentus.